Fysioterapiaa, hierontaa ja liikunnanohjausta Tampereella Vuoreksessa!

FYSIO ROOSA

Fysio Roosa on fysioterapiayritys Tampereen Vuoreksessa. Palveluihin kuuluu monipuolisesti fysioterapian palveluita, hierontaa sekä liikunnanohjausta. Fysio Roosan palveluiden lähtökohtana on tyytyväinen ja hyvin palveltu asiakas asiakkaan lähtötilanteesta riippumatta. Toimitilani sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella ja autolla liikkuville pihassa on parkkipaikka.

PALVELUT

Toimipisteemme sijaitsee Tampereen Vuoreksessa, jossa tarjolla on monipuoliset fysioterapian palvelut.

FYSIOTERAPIA

Fysioterapiasta apua erilaisiin tuki- ja liikuntaelinvaivoihin.
Selvitetään yhdessä kipusi ja oireesi syyt ja lähdetään rakentamaan yhdessä siihen sopivia hoitokeinoja.

HIERONTA

Hieronta voi auttaa, jos sinulla on päänsärkyä, niska-, hartia- tai selkäkipuja. Voit tulla hierontaan myös rentoutumistarkoituksessa!

LIIKUNNANOHJAUS

Tarvitsetko yksilöllistä ohjausta liikuntaan? Tuntuuko, että kuntosalilla aika menee pyöriessä?Varaa aika liikunnanohjaukseen.
Liikunnanohjauspalvelut monipuolisesti yksilöille sekä ryhmille.

VARAA HETI

Fysioterapia? Liikunnanohjaus? Hieronta? Mietityttääkö, mikä palvelisi sinun tarpeitasi tehokkaimmin. Ei hätää, sinun ei tarvitsekaan sitä vielä tietää. Ole minuun yhteydessä, niin keskustellaan lisää.

YHTEYSTIEDOT

Roosa Väyrynen

Konkelonkatu 14, 33870 Tampere

fysioroosa@gmail.com

UUSIMMAT BLOGITEKSTIT

Minulta usein kysytään, että mikä fysioterapeutti-ammatti oikein on ja mitä siellä fysioterapiassa oikein tehdään. Ensimmäisessä osiossa avaan hieman, mitä fysioterapeutti ammattina tarkoittaa.